пʼятниця, 3 квітня 2015 р.

Збираємось в пологовий!


Приходить час, коли постійно треба бути напоготові - пологи можуть розпочатися з дня на день. Тож всі необхідні речі мають вже бути зібрані. Що вже зібрала в пологовий Ярка, що пригодилось Христі яка вже там побувала і що планує пакувати в сумки Наталя - про це далі...
  
Ярка: Хоч вже давно не студентка, але "студентської" звички - відкладати все до останнього дня - не так легко позбутись:), хоча у ситуації приготування до пологового будинку рятує те, що ти не знаєш коли саме цей "останній день"! Тому, сама собі дивуюсь, але я вже зібрана. Ну, майже:) Список потрібних речей взяла в лікарки ще 2 тижні тому і відразу пішла на закупи. Думаю, у всіх ці списки приблизно однакові, хоча чомусь раніше уявляла, що потрібно набагато більше речей з собою. З одягу у списку є светр. Певно, ще візьму з собою на всяк випадок піжаму, аби не змерзнути вночі. Також накупила собі цілий набір шкарпеток, які теж є в списку. Далі - одноразові труси. Насправді, вперше дізналась, що такі бувають і навіть не знала де такі шукати, але за порадою нашої вже "досвідченої" Христі, знайшла їх у магазині зі всякою косметикою і хімією! Також за списком треба мати з собою бюстгальтери для грудного годування або принаймні спортивні - еластичні і зручні. Після десятків магазинів таки знайшла один спеціальний для годування. Але він був дорогущий (як на такий елемент гардеробу) і, як на мене, не такий вже й потрібний... Тому купила собі звичайні натуральні "безпаролонові" і в яких витягуються кісточки. Думаю, в них теж буде зручно. Ще потрібно мати з собою домашні тапочки...їх теж купувала спеціально, бо вдома ходимо босі:) З одягу все! Далі за списком всякі косметичні штучки - зубна щітка і паста, мило і шампунь, щітка для волосся, креми (не уточнюють який і для чого, тому купила звичайний зволожуючий), мигдалева олійка (я досі мажу нею пузо, щоб не було розтяжок) і гігієнічна помада для губ (цей пункт списку я шось не дуже зрозуміла для чого). Усі ці речі вже лежать в окремій косметичці, тож в останній момент нічого не треба буде вишукувати по хаті. Для бейбіка потрібно взяти тільки шкарпетки АБО рукавички, бавовняне покривало, вологі дитячі серветки і одяг, в якому вже будемо забирати його додому. В нас це все ніби є...але раніше ми всі дитячі речі порозкладали десь по коробках і кладовках, тому тепер треба їх знайти! Але таке враження, шо в нас ще десь мінімум місяць в запасі, бо шось не поспішаємо...жартуємо, що буду проситись залишитись довше в лікарні, доки чоловік вдома все, що потрібне дитині, познаходить, докупить і порозставляє:) Ну і окремим абзацом в списку необхідних речей до пологового будинку є перелік документів, які потрібно мати з собою. Це моя книжка вагітності (де записані всі мої огляди, результати аналізів, приписані ліки тощо.), папери з узд і з останнього аналізу крові (його здавала, щоб знати чи можна буде просити епідуральну анестезію) і паспорт. Тож в мене вже, як перед якоюсь подорожжю, "чємоданноє настроєніє" :)

Христя: Збір в пологовий я розтягнула на кілька місяців, по трохи собі шось докуповувала. Ше на перших тижнях почала дізнаватися шо треба мати з собою, а пізніше ознайомилася зі списками на російськомовних ізраїльських форумах. Відтак мені було легше бо там жіночки писали що і де можна купити, в якому відділі знайти, бо оскільки все на івриті не так то й легко по одній лише пачечці здогадатися що всередині, гг:) Що мені пригодилось - олійка мигдалю (акушерка втирала мені її під час пологів), крем для сосків (ми гамали груди в пологовому часто аби стимулювати молозиво і молоко, тому було боляче звісно, крем від болю не рятував але тріщин не було, може це і завдяки йому якраз) ну і одноразова білизна (виявилась дуже зручною і практичною). Все решта з того що набрала могла і не брати бо в  пологовому давали - це і прокладки і підгузки і одяг мені (такі безрозмірні сорочки з дзюрками для годування) і одяг немовляті. Потрібен був одяг лише на виписку, ну мені знадобилась ще піжамка і теплі шкарпетки. Потрібні звісно всі гігієнічні штучки, я часто ходила в душ, мені було після нього значно легше. Завершила я складати сумку в пологовий вже під час перейм 15 березня, закинула куплені снеки - снікерси, печиво і зробила канапки гг. З того ми нічого так і не зїли, були якісь піднесені і схвильовані шо їсти не хотілось, правда печиво зїла вже на другий день після родів. Спеціальні подушечки для грудей (аби не протікало молоко) в пологовому не пригодились, зате дуже потрібні зараз. Що треба було нашій малявці - так це антицарапинки. За перші кілька годин життя доня зцарапала собі личко тому чоловік терміново побіг купувати ті рукавички. Хоч вона їх і скидала часто все ж вони нам стали в пригоді. Ось і все згрубша. В пологовому було триразове харчування тому їжі мені приносити власної не довелось, лише теж снеки печиво чи якісь фрукти. ну і звісно я пила багато-багато води. Велика пляшка негазованої задовго наперед була в сумці в пологовий. Ще мені знадобились книжки - мала з собою kindle, який читала поки годувала малявку, ну і телефон з зарядкою та інтернетом - ми відразу дзвонили всім по скайпу і розказували нашу чудову новину:)

Наталя: Отож я нарешті визначилася з пологовим, мій синочок з'явиться на світ у колишній синагозі. Це досить символічно для мене, бо я донедавна вважала, що прізвище мого чоловіка “єврейського роду”, бо закінчується на “ич”))) Але то мої, нічим не підтвердженні здогадки. І з лікарем теж визначилася, такий собі Любомир, він скоріш на стоматолога схожий, бо досить кремезний та з великими долонями. Спілкуватися з ним дуже приємно, він викликає довіру і в мене, і в Михайла. На погані вігуки не натрапляла, тому сподіваюся ми не помилилися. Залишається завершальний процес підготовки до родів - це пакування торбів. Знайшла собі “фейсбучну” коліжанку-порадницю, яка декілька місяців тому стала мамою. Всередині вагітності купувала в неї одяг для свого пуза. А зараз, користуючись її нещодавнім досвідом, розпитую про все незвідане що стосується пологів. Отож, щоб не винести до пологового “пів хати”, я користуюся двома джерелами інформації: фейсбучною матусею та порадами доктора Комаровського.

Розпочнемо з мужчинських порад:
Документи: паспорти мій та чоловіка, обмінна карта з поліклініки, результати аналізів
Техніка: мобільний телефон, фотоапарат, відеокамера, годинник, фен (на щастя мій телефон виконує усі функції окрім сушіння волосся, тому список можна вкоротити)
Речі для мами: халат, капці, нічна сорочка, шкарпетки, одноразова білизна, бюст для годування, посуд, рушники, серветки вологі\сухі, мило, шампунь, зубна паста, зубна щітка, туалетний папір, прокладки, підкладки для грудей (про туалетно­ванні умови на Джамбула пишуть не надто хороші речі, тому сподіваюся, що обійдуся без миття голови, відповідно фен та шампуні можна викреслити. А для іншого - вологі серветки в поміч)))
Речі для малюка: підгузки, пелюшки, шапочки 2шт, повзунки 6шт, сорочки 4шт, присипка, крем\олійка, ватні палички
Гроші

А тепер поради від “троьхмісячної” мами. Окрім переліку необхідних речей та детального опису послідових дій у роддомі, я отримала ще й поради інтимного змісту: “Ясно, що бажано клізму та епіляцію зробити вдома:)” Отож уявляємо, я заходжу до пологового!!! Для знайомства з чарговою необхідно мати документи, про які вже згадував Комаровський - вона записуватиме усі дані про мене. Верхні речі залишаємо в приймальні, Михайло згодом забере їх додому. Черговий лікар перевірить моє відкриття (як же по особливому це звучить). Далі я переодягаюся у нічнушку, халат, шкарпети та капці, Михайло - в одноразовий одяг. З усіма пакунками ми рухаємося до родзалу.

Пакунок No1 “для малюка”: одноразова пеленка 90*60, памперс 1, чоловічок, шапочка, шкарпетки, царапки, пеленка фланелева, рушник махровий, набір для новонародженого (його Михайло придбає у аптеці)
Пакунок No2 “для мами в родзал”: пеленки одноразові шт 5, одяг, в який перебираюся ще у приймальній, водичка та шоколад чи печиво
Пакунок No3 “все, що знадобиться в палаті”: пеленки одноразові 90*60 “під попу”, прокладки післяродові 5 шт, одноразові трусики шт 10, вологі серветки, одяг для себе (нічнушка, шкарпетки), одяг малому( чоловічки шт 5­6, , шкарпетки, шапочку), пеленки 5­6 шт, підгузки, мило, зубна паста, щітка, рушник, постіль (бо невідомо в яку палату потраплю), посуд, післяродовий пояс, книжка, плеєр, телефон.

Тепер залишається зібрати ту заповітну торбу і сидіти “на валізах” в очікуванні перейм:)

3 коментарі:

  1. Схоже, Наталю, будеш народжувати в того лікаря, що і моя коліжанка минулого літа. Островський? Вона була ним дуже задоволена. Правда її він поклав в пологовий завчасно, бо були набряки і вона чекала пологів вже на місці. Стосовно епіляції я погоджуюсь, а от клізму можна робити вдома тільки, якщо вже відчуваєш, що це почалось. Переважно львівські лікарі стараються не ризикувати і кладуть своїх породіль завчасно. Хіба би дитинка вирішила побачити білий світ швидше.

    Я би радила запастись одноразовими пеленками. Особисто в мене їх пішло дуже багато, навіть довелось чоловікові ще одну пачку передавати. А стосовно царапок - на перший час набагато зручніше купувати такі розпашонки, в який ручки закриваються. Бо в нас малий весь час скидав ті царапки, тому толку в них не було. А так розпашонку одягнув і проблем нема.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. P.S. чоловічки теж є з так скажемо вбудованими царапками))))

      Видалити
    2. Сподіваюся мені не доведеться завчасно лягати в пологовий, бо крики дівчата і уся ця "народжувальницька" атмосфера збиватиме з позитивних налаштувань

      Видалити