неділя, 10 травня 2015 р.

Материнство!

Вітаємо наших матусь і всіх наших читачок з Днем матері!!!  
Це тепер і наше свято. Про новоспечений мамський досвід Ярки та Христі, та про останні приготування до нового статусу мами Наталі читайте далі...


Ярка: Все так часто змінюється, що постійно треба звикати до чогось нового. Найголовніші зміни вже стались. Спочатку треба було звикати до пуза, а тепер треба усвідомити, що я вже мама! Ну, мене ше так ніхто не називає, бо моя мацьопка ше не вміє говорити:) Чесно, не віриться що вже місяць я мама! Досвід ще невеликий, але поки що все відбувається якось само по собі. Як і раніше я думала, усі вміння з'являються по ходу. Ні разу не було страшно переодягати малого, обрізати нігті чи купати. І якось само відчувається що йому потрібно, коли починає плакати. Наш синочок вже частина нашого життя, без якого ніяк. Таскаємо його всюди з собою - чи це магазин, чи пляж, чи кафе:) Йому наче подобається, хоча, думаю, поки що йому все одно де спати і де їсти :) Сподіваюсь, я є і буду хорошою мамою...все тільки починається! До речі, святкувати День Матері тепер можу кілька разів на рік - в Іспанії це перша неділя травня, в Україні - друга, а в Аргентині - в жовтні :)



Наталя: 37 тиждень + 10кг до моєї сталої ваги, 300мл олійки вже втерто в моє пузо, відкрила четверту баночку. Чекаю з дня на день:) Хоч термін 27 травня, та я не люблю тягти до останнього. Тому, ми з малим домовилися, що це станеться протягом тижня:) Та й лікар Ільків, на останньому огляді здивовано вигукнула: "ого, він так низько!!!". До дня матері не встигли, тому цьогоріч я не почуваю себе повноціннолю мамою, та за декілька днів перейду в новий для себе, досі незвіданий статус. До свого материнства вже наче підготувалася. Спаковані торби вже 2 тижджень припадають порохами на столі, підгузками вже запаслася. Залишається скласти "батьківське лєго" - дитяче ліжечко. Найприємніше те, що з усіма очікуваннями та збираннями, зовсім зник страх до родів, скоріш навпаки, чекаю цього дня, наче поїздку у якусь незвідану країну. Щовечора, протягом останніх днів я відчуваю так звані схватки Хікса, в надії що вони правдиві. Та коли починаю думати про щось інше, вони одразу минають. А от Михайло лише декілька вечорів тому зрозумів, що це станеться зовсім скоро, тому зараз ретельно вичитує усі можливі теми про партнерські пологи. Мені здається, що під час пологів скоріш я буду "заспокійливим засобом" для нього, аніж він - підтримкою для мене:). Та можливо то й на краще, відволікатиму себе від болю. Оскільки роддом на Джамбула закрили на чистку, довелося шукати допомоги на Мечнікова. Познайомилася з прекрасним лікарем Надіжком. Неймовірно позитивний мужчина, а що найголовніше - викликає довіру і не лише через позитивні відгуки знайомих, але й завдяки незначній сивині:) То ще мабуть у дитинстві закарбувався образ Джорджа Клуні, який рятував усіх потребуючих у серіалі "швидка медична допомога". Уявляєте, секс-символ 90х проведе мене у цей ще незвіданий світ материнства:) Успіху мені:) І найяскравіші вітанння усім мамусям.


Христя: Я - мама вже майже два місяці, 24 години на добу:). Моє материнство наразі - це коли я готую однією рукою бо іншою заколисую малявку; коли в хаті все догори дриґом, а ми розглядаємо картинки з метеликами; коли на електронній пошті як ніколи непрочитані мейли; коли від колискових хочеться спати мені й чоловікові, але не малявці і тд.:))) То все так неймовірно. Звісно, я вже не дочекаюся першого слова "мама" від доці, першого кроку, перших незграбних малюнків-закарлючок, щоб більше відчути те материнство. Але, все по черзі. Так, мама то найрідніша людина на світі і мені приємно усвідомлювати, що я буду для когось такою важливою. Хоча, певна річ, треба старатися бути хорошою мамою, а не просто мамою-за-замовчуванням, а для цього знадобиться чимало терпіння і мудрості. Крім всіх переваг, з появою дитини, з'явилось чимало й приводів для передчасного сивіння. Ох, я ледве витримала коли малявці робили щеплення, вона так плакала аж серце болить як згадаю, а за тиждень у нас ще два уколи буде, брр. Ну і всяке таке. Тож щасливого всім материства, щоб нам не посивіти до 30ти!

Немає коментарів:

Дописати коментар