понеділок, 8 червня 2015 р.

Історія третя. Наталіні пологи!

Наталя вже мама більше тижня, переживає перші найчудовіші миті з новонародженим синочком, тож тепер і її черга пригадати і описати свої пологи. Як це в неї було читайте далі...


І от він, цей момент, коли нарешті відчуваю себе повноцінною мамою. На жаль, мій феєричний сценарій з початком родової діяльності посеред мас не був реалізований... Перейми почалися, коли валялася в ліжку, хоч довго сумнівалася чи то насправді те відчуття на яке чекала вже понад три тижні. Уважно вираховувала хвилини між скороченнями, але й ті були не впопад, не так "як книжка пише". Та після частих скручувань на підлозі, Михайло наполіг на поїздці до роддому. А найцікавіше, що мій лікар, той самий Джордж Клуні, за день до повідомив, що на вихідних їде за місто. Та я й не планувала народжувати в терміни, бо була переконана, що і на мене перекинулося родинне "прокляття" переношувати дітей.

І от, примарафетилася, ще раз перевірила усі торби і по машинах. На Мечнікова мене оглянула черговий лікар, вона ж і допомагала появитися малечі на світ. Важливу роль відіграв Михайло, він ні на хвилинку не відходив від мене, чемно мовчав і виконував усі мої захцянки. Щодо самого процесу, то в моїй уяві все виглядало інакше, простіше і довше. Коли згадую ці три години, здається, що потрапила у фантастичний сон, щось нереальне, на грані. І знаєте, не було в мене сліз, ні мамських відчуттів... Була лише одна дума, як він такий гігантик помістився в моєму пузі:). Лише на день третій, я насправді усвідомила, що Ярема мій син. А найприкріше те, що корупція далі процвітає і що би там не говорили про зміни після Майдану - нічого подібного, принаймі не на Мечнікова. Окрім того, що безпардонно просять заплатити за кожен крок персоналу, то щей вказують, що недостатньо, ех(((

Та тепер у мене є моє чотирикілограмове чудо, не можу від нього відірвати свого погляду, він такий кумедний, ще трохи підпухший. Приємно, що він відчуває мене, відчуває коли я поруч, відчуває коли мене нема. Так приємно умвідомлювати, що на світі є ще один коханий мужчіна, який в захоплені від мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар