четвер, 18 червня 2015 р.

Підсумки вагітності!

Оскільки ми вже всі матусі - завершуємо цим постом наші вагітні теми. Ось наші останні вагітні фотки - Христя в парку за день до пологів, Ярка в госпіталі за кілька годин до пологів і Наталя з чоловіком вже під час перейм. Про наші вагітні спогади читайте далі...



Ярка: 40 тижнів моєї легкої і швидкої вагітності завершились ще 10 тижнів тому, тепер маю 2-місячного пампушка (хоча виглядає він на всі 4 :). І це нове життя вже стало таким звичним, що навіть важко згадати як то було раніше! Ще, може, й через те, що ті 9 "пузатих" місяців минули дуже швидко і без жодних складнощів. Всі побоювання стосовно поганого самопочуття, надмірної ваги, розтяжок на пузі - обійшли мене стороною. І аж не віриться, що самі пологи (те, чого все життя найбільше боялась) теж минули успішно і залишили по собі тільки приємні спогади! Багато хто називає цей період найкращим в житті... не знаю, чогось такого суперпрекрасного в тому стані не бачу, але оскільки все відбулось гарно і легко, то, можливо, в майбутньому не проти ще раз це пережити ;). Насправді раніше я ніколи собі не уявляла як то буде і не планувала нікуди переїжджати... але тепер дуже тішусь, що процес "ставання мамою" застав мене саме тут! Серед інших позитивів (таких як тепла погода, море і сонце) і фінансовий бік питання. Медицина тут безкоштовна, бо іспанці платять немалі податки. Іноземці, які тут живуть теж можуть з того скористати, але тільки діти, вагітні, важкохворі і старші люди. Тож за всю вагітність я витратила гроші тільки на олійку для пуза (2 баночки – 7€), таблетки заліза (в останні тижні пила їх, щоб підвищити рівень гемоглобіну - 13€), вже після пологів мазь від тріщин на сосках (10€) і мазь, щоб швидше зажив надріз, який робили під час пологів (20€). Тож згрубша витратила 50€! Смішна сума! Всі аналізи я здавала безкоштовно, також узд та інші обстеження! І за самі пологи не треба було платити ні копійки (тобто, ні цента)! І навіть якщо я б таки встигла скористатись тією епідуральною анестезією - вона теж була б безкоштовно! Тож з медициною місцевим вагітним пощастило:). Хоча хто-зна скільки потім потрібно буде витрачати на дітей (страхівки, навчання і таке інше), побачимо:).



Христя: Так добре зараз згадувати про вагітність, якої я колись так боялася, адже всі страхи вже минули. Тепер я не боюсь теоретично навіть думати про другу дитинку, хоча, звісно, плануємо ще не зараз. Моя вагітність була такою чудовою що аж лячно людям зізнаватись - абсолютно ідеальною, практично її ніби й не було, тільки маленьке пузо яке мені не заважало, в якому активно рухалась малявка. Ті рухи напевно найприємніше, що хочеться згадувати але зараз вже важко уявити оте відчуття. Ну і звісно, мене страх як мучила цікавість знати якою буде малявка - то тепер я дивлюсь на неї і думаю як добре шо можна дивитись на неї скільки захочу, а то я так чекала цілих 9 місяців. Згадати можу ще переживання за малюка яке в мене було на всіх стадіях, коли мені сказали шо треба рахувати рухи малюка бо може бути нестача кисню, коли сказали шо малявка в неправильній позиції головою доверху, коли почала відходити пробка і тд - я відразу сиділа і читала в інтернеті всі жахи які пишуть про все це і страшенно переживала. От цього я б не хотіла ще раз пережити, хоча зараз з немовлям не менше приводів для переживань. Загалом, вагітність це не дорого, мені це коштувало хіба в Україні трохи - перед плануванням вагітності я здавала тести і робила узі, а також на 3му місяці була вдома то знову платила за узі. Десь загалом до 700 грн, бо перед плануванням здавала всілякі тести на гормони в приватній лабораторії. Тут в Ізраїлі все по страхівці, а ми її платимо в будь-якому випадку - вагітна я чи ні, тому до вагітних витрат то не відноситиму. Дорого обійшлися пологи, але як виявилося ми не мали платити, бо зясувалось, що роботодавець чоловіка платить спеціальні національні податки і плюс чоловік встиг до родів пропрацювати тут 6 місяців.Тому ми маємо право повернути заплачену суму. Якраз от чекаємо до кінця тижня нам повернуть рідні 3 тисячі євро. То кумедно, бо мала народилася якраз вчасно, якби на день-два раніше то не було б повних 6 місяців хаха:), чоловік тут з 15 вересня а мала народилася в перші півгодини 16го березня. Вона наша молодчинка:) Крім того, держава виплатить мені одноразово 500 євро за народження дитини, теж ще чекаю дзвінка. Чомусь спочатку про це нам ніхто не сказав хоча інтернаціональний офіс інституту консультує іноземців по всіх питаннях і багато нам допомагає, але про це вони самі не знали, бо думали шо безкоштовно роди будуть в тому випадку коли працювала в Ізраїлі сама жінка а не лише чоловік. Але хух, все вийшло чудово, тому роди в нас виходять безкоштовно:) Хоч шось безкоштовно в тому Ізраїлі гг. Всі вітаміни, які пила теж були безкоштовно по страхівці, хіба олійки, але то не суттєві витрати. Найвитратніше почалось з появою малюка певна річ і буде продовжуватись і надалі, але це вже інша тема. Так, вагітність це як лотерея - не знаєш якою вона буде, складною чи легкою, нестерпною чи чудовою, і все одно лячно і ще раз буде страшно коли доведеться пережити це вдруге, але енівей я тішусь шо я, така боягузка все пережила і витримала та ще й отримала задоволення. Боже, ви б мене бачили до того на аналізі крові з пальця, в дитинстві я тікала від педіатра коридорами, а в стоматолога втрачала свідомість бгг:). Тому знайте все можливо, навіть коли це неможливо!
 

Наталя: Під час вагітності не хотіла і задумуватися про недоліки пузатого стану, було бажання довести всім, що жодного дискомфорту (крім токсикозу) цей період за собою непередбачає. Та щоб дуже сумувала за своїм пузом... мабуть таки ні. Набагато приємніше спостерігати за малюком, коли він вже ззовні, а ніж товче тебе зсередини:). Звичайно, проїзд в транспорті вже не є таким комфортним, як кілька тижнів тому, ніхто свою попу заради новоспеченої мами не підніме. Та й продукти у магазинах потрібно обирати ретельніше. Будучи пузатою, продавчиня з магазину, який поруч з домом, часто вихоплювала в мене з рук молочні продукти, щоб перевірити термін придатності. Та й погляд, яким проваджали мене випадкові перехожі, був таким особливим, так ніби вони мені говорили, що я молодчинка, бо зважилася на такий важливий крок. Та не буду приховувати, було так приємно вивільнити з себе 7кг у пологовому:). А також сон, зараз я отримую величезне задоволення від різноманітності поз, в яких засинаю. Хоч з малявкою сплю значно менше, та не відчуваю такої втоми, яка переслідувала мене ще кілька тижнів тому. Я знову можу носити свій звичний одяг, а ще не потрібно хвилюватися за мою габаритність. До останнього я постійно штрикалася своїм пузом в предмети і людей, що траплялися на моєму шляху. Тепер я вже знаю напевне, що за кермо мені сідати не можна, якщо не змогла справитися з "керуванням" свого живота, то з машиною точно не вдасться. Також мій психічний стан вже внормалізувався:), не хотілося б цього визнавати, та інколи я поводила себе не дуже адекватно. Михайлові потрібно вручити грамоту за величезне терпіння та нормальну реакцію на усі мої вибрики. Ще до вагітності мене насторожувала та кількість грошей, яку доведеться вкласти в цей процес. Ми ніколи не були заощадливими, тому не уявляла де ж їх взяти. Та чим більше витрачаєш, тим більше отримуєш, ось така мудрість народилася в моїй голові. За час вагітності на вітаміни, ліки, УЗД та лікарів я витратила приблизно 3000 грн та подарувала 15 коробок з цукерками. Три дні в пологовому мені обійшлися в 6000грн. Та як би там не було, з усіма перевагами та недоліками, ці 40 тижнів були незабутніми, за цей час я дуже змінилася, змінилося моє ставлення до звичних речей. Наче ці місяці я провела разом з буддиськими монахами, які вправили мені мізки:)


2 коментарі:

  1. класно, що у всіх збереглись такі позитивні враження! Було цікаво дізнаватись новинки вашого життя і згадувати, як це було у мене. Пропоную вам не зупинятись і продовжувати блог про радості і проблеми материнства. Тем для обговорення думаю знайдеться багато)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Христя: так, дякую. Нам самим не хочеться припиняти писати, хоча так блог звісно може бути вічним гг:) Бо тем нескінченно багато:)

      Видалити