четвер, 20 серпня 2015 р.

Щеплення!


Сьогодні у нас нудний, але важливий пост - про щеплення дітей! Як воно виглядає в Іспанії, Ізраїлі та Україні читайте далі...
 

Наталя: Що я знала про щеплення? Лише те, шо одне з них залишає цяткоподібний слід на все життя, в моєму випадку це слідище схоже на післяопераційних шов. Тепер я знаю, що це слід від вакцини БЦЖ. Це щеплення повинні робити у пологовому та на час народження Яреми вакцини не було... Добре, що Львів, то є Львів, тому по прибутті вакцини у наше місто, знайомі одразу нас повідомили і на руці малечі з'явився рубець. Наш пупс адекватно відреагував на процедуру, злегка крикнув і одразу заснув. Та от наступного дня... він перестав какати (наш педіатр не пов'язувала це з вакцинацією, тому прописала багато ліків - дюфалак, дамрид, біо-гая) і натякнула на моє "неправильне" харчування. Та ні сиропи, ні моє дієтичне харчування малому не допомагало. Довелося вводити кардинальніші міри - свічки та спринцівки. І ось так, майже два місяці я впихала в попу нашого малятка різноманітні предмети. За той час без стимуляції він какав лише декілька разів... Комаров говорить, що проблеми з випорожненнями припиняються після введення прикорму. Ото ж наш Ярема окрім смаку молока та меду пізнав ще яблучне пюре, яке допомогло не лише з випорожненням, а й з білим нальотом на язиці - молочницею (рекомендовані лікарем засоби - содовий розчин та кандит не допомагали). На початку 2-го місяця малому зробили щеплення від дифтерії, яке повторно проведуть ще двічі. Наразі, ми плануємо робити усі щеплення на які нас скерують, вважаю, що краще перестрахуватися і позбавити малечу від хворіб.

Ярка: До народження Алекса я поняття не мала про всякі вакцини і все що з ними зв'язане. Хоча, чесно, зараз мало що змінилось:). Ще колись у Львові чула тільки, що багато хто проти щеплення і це може бути небезпечним для дитини...але чому і через що - так і не розібралась. Наразі вибору вакцинувати синочка чи ні у мене ще не було. Під час планових оглядів у педіатра лікарі самі все вирішують! Є певний календар щеплень, якого і потрібно дотримуватись. Іспанських дітей вперше вакцинують у 2 місяці, потім у 4, 6, 12 і 18 місяців, а потім вже коли їм виповниться 3, 6, 12 і 14 років. Перший укол (в стегно) мій Алекс отримав в червні, коли мав 2 місяці. Це була вакцина від дифтерії, поліомієліту, коклюшу та гепатиту В. Бідолашний так плакав і, певно, дуже образився на медсестру, бо ще довго схлипував і не міг заспокоїтись. Кілька днів тому, у 4 місяці, синочка ще раз вакцинували. На цей раз від того всього, що й раніше, плюс від менінгококу. Налаштувалась знову довго його заспокоювати від плачу, але він на 2 уколи тільки незадоволено скривився і все...мужик! :) Лікарі попереджували, що в дитини може піднятись температура після щеплення, тоді треба дати парацитамол; а якщо місця, куди кололи, спухнуть - треба прикласти лід чи щось холодне...але все минуло невідчутно. Наступне щеплення заплановане аж на жовтень, коли йому виповниться 6 місяців. Але таки є одна вакцина "на вибір". Від пневмонії. Якщо я вирішу, що хочу, аби Алекса вакцинували - мушу сама купити вакцину і прийти до лікаря, щоб вколов її. Бо усі обов'язкові щеплення є безкоштовними. Тож зараз треба добре всіх розпитати і дізнатись чи потрібно ії...маю ще місяць на роздуми. 

Христя: Почну з того, що в Ізраїлі я сама щепилася, на 35му тижні вагітності - від дифтерії та коклюшу, аби малявці передати захист від цих хворіб на перші два місяці життя, поки її саму не вакцинують. Я довго над цим думала - робити щеплення чи ні, збирала інформацію, питала знайомих, прочитала купу літератури та думок експертів і вирішила таки не робити, але в кінці мене скорила вагітна знайома, яка це щеплення зробила. Після її візиту на другий день я подзвонила і записалася на ту прививку і якраз встигла зробити її. Такшо хух. Три дні поболіла рука, ото й всі симптоми які я мала, хоча комусь буває гірше - підпухає місце уколу чи з'являється температура. Так само мені вагітній казали тут щепитися від грипу, але я цього не зробила. Але от коли чоловік мав ГРВІ то мене сімейний лікар трохи насварив за це і тиждень я жила в іншій кімнаті окремо і навіть носила маску:) Тим не менше, я веду до того, що щепленнями почала цікавитись паралельно з іншими темами про вагітність, немовлят, ГВ і тд. Це все-таки дуже відповідально, приймати рішення від чого щепити свою мацьопу, а від чого ні. Але більшість мамусь-противників щеплень в нас в Україні проти тому що вакцини не якісні і не відомо з яких країн походять, а тут все-таки з цим все дуже чітко. Тому в Ізраїлі я вирішила робити доні всі щеплення, окрім вітрянки бо то вже якось занадто гг. Перше щеплення Дзвінці зробили ще в пологовому – від гепатиту Б, далі в 1 місяць другу дозу від гепатиту, потім у 2 місяці нам зробили 2 укольчика - від дифтерії та поліомієліту та від якогось пневмококу, плюс Дзвінка з'їла гель проти ротавірусу, тобто кишкового грипу. Цього можна було не робити, але ми зробити. В 4 місяці знову те саме – два уколи і гель. Потім ще в 6 місяців та в 12. У 18 місяців тільки від гепатиту А, а потім вже у 2 та 6 років, але нас вже тут не буде. Наразі тфу-тфу-тфу малявка дуже добре переносить прививки. Вперше мала трохи температуру один вечір і все, інші як і не було. Від ротавірусу у дітей понос з'являється, але хух, Дзвінці ніц не було. Ну звісно під час уколів Дзвінка ридає сильно, перший раз її тримав на руках чоловік, а потім вже я, то так неприємно. Скоро нас чекають прививки в 6 міс, тож сподіваюсь все буде так само добре. Прививки нам робить медсестра, маємо графік візитів до неї. Всі вакцини мені показує, звертає увагу на термін придатності і я їх фотографую, бо раптом буде зле то шоб знати що малій вкололи. Отаке у нас.

2 коментарі:

  1. стосовно какання - в нас теж виникла така проблема в двохмісячному віці. Я строго слідкувала за харчуванням, але це не дуже допомагало - какав стабільно раз на 3 дні. Наш педіатр виписала ентерожерміну, яку треба було давати з грудним молоком - буквально за три дні все в нас нормалізувалось і більше таких проблем не було. Ще за часів колік я читала багато інфи, що треба вставляти дитині газовивідну трубочку, але той самий Комаровський це не рекомендував. Тому я б напевно не ризикнула робити спринцівки, читала, що організм звикає, що йому не треба старатись і процес дефекації відбувається сам собою. Не знаю, наскільки це правда. Сподіваюсь у вашого Яреми вже все налагодилось)

    ВідповістиВидалити
  2. Я теж читала, що стимуляція - тотзле, бо може викликати звикання, але коли малюк не какав по 4-6 днів, інших варіантів не було(((

    ВідповістиВидалити