неділя, 11 січня 2015 р.

Майбутні покупки...

Що потрібно новонародженому маляті, чи варто закуповуватися наперед і як не перетворити власне помешкання на склад непотрібних речей? Пишемо про це далі...


Ярина: Коли народиться наш синочок він вже буде мати в чому їздити. Вдома на нього чекає візочок. А люлька від нього буде слугувати і кріселком в машину, доки він не навчиться сидіти. Це наразі єдина наша покупка для майбутньої дитинки :) але впевнена, що на перший період в нас не буде проблем і з одягом. Недавно перебирали коробки в кладовці і знайшли велетенську сумку з дитячими речами, які дістануться йому у спадок. А ще коханий колекціонує футболки різних футбольних команд - і в шафі вже висять мініатюрні футболочки для нашого майбутнього футболіста :) Не сидять без діла і його майбутні бабусі. На Миколая ми отримали посилку з Аргентини з кількома дитячими комбінезончиками. А моя мама  вже купує речі, щоб він мав у що вдягатись, коли будемо приїжджати в Україну. Розумію, що надто захоплюватись покупками не треба, бо він буде рости "не по днях, а по годинах", але так важко відвести погляд у дитячих відділах від тих крихітних речей, які "просять" купити їх:)

Наталя: Ще декілька років тому, коли я негативно ставилася навіть до самих думок щодо власних дітей, мої коліжанки подарували мені комплект одягу для немовляти. Ці речі ще досі
зберігають мої батьки, здається я одягла одну із свої ляльок у ці лашки. А щодо серйозних покупок, то ще мабуть зашвидко. Та й сподіваюся на доброту своєї багатодітної куми, яка передасть мені усе дитяче майно:) Звичайно, коли прогулююся магазинами і в поле зору потрапляють маленькі льолі чи повзунки, то аж губа закочується, на чолі виступають зморшки, а очі наповнюються слізьми щастя.... Але ще надто рано, мені в шафі бракує місця для своїх речей:) Доведеться майструвати окремий гардероб для малечі. А Михайло постійно наштовхується на підгузки зі знижками, вираховує які будуть вигідніші і вичитує які якісніші. Була б у нас ще одна кімната, то мабуть він завалив би її акційною продукцією для немовлят:) Я ж до цього ставлюся простіше, сподіваюся, що на останньому місяці матиму вдосталь часу на дрібні покупки. Якщо мої друзі-батьки “зажмуть” візочок чи колисочку, то витрачатися на нові не бачу сенсу. Завжди можна знайти речі в хорошому стані на розпродажах чи в магазинах вживаних речей. А ще, за місяць до народження синочка святкуватиму власний День народження, скористаюся нагодою і замовлю подаруночки для бейбіка:)


Христя: В магазини з дитячими товарами я поки ще не заходила, бо там все таке мімішне, шо вийду точно з купою речей і витраченим місячним бюджетом. Лише один раз ми з чоловіком забігли глянути на візочки і то ненадовго. Аби знати шо купувати я питаю знайомих матусь з малюками, що їм пригодилося на перших порах, а що ні. Адже нам переїжджати за два роки, тому дитячих речей та меблів хотілося б купувати по мінімуму, бо і так з собою не повеземо. З речима надзвичайно важко прощатись, напряжно перепродувати, знаю це з досвіду, тому сподіваюсь уникнути гори забавок, мобільчиків, манежиків, балдахінчиків, тобто непотребу в хаті:) Точно купуватиму візок, бажано 3-в-1, якийсь недорогий варіант, який би відїздив перші роки. Багато матусь пишуть, що їм на першому році ЗОВСІМ не пригодилося дитяче ліжко, бо немовлята засинали з ними під час нічного грудного годування, але я категорично не збираюся спати з немовлям, бо це лячно і незручно, і чоловік має висипатись, і дитина має звикати спати окремо і бути самостійною:). Така моя позиція зараз, подивимось потім чи не передумаю. Тому дитяче ліжечко точно купимо і поставимо його в спальні відразу біля нашого. Моя мрія - знайти маленьке ліжко-колиску, якого б вистачило якраз на 2-3 роки, а не здоровенне "ліжко-на-виріст" і на "передам-комусь-в-спадок", але таких ніде нема в магазинах чи в ікеї, а ebay в Ізраїлі не працює, тому певно доведеться брати звичайне. Моя мама протестує, аби ми купувати щось до появи малюка, каже купити після, як то велять українські забобони. Ну не знаю, хочеться таки щоб потім не було все нараз. Пеленальний столик пригодився більшості опитаних мною матусь, але я б хотіла уникнути цієї габаритної покупки, тому спочатку подивлюсь чи можна без нього обійтись, так само як і вага для малюків. Лашками для малечі моя мама вже фанатично закупилась, показує мені по скайпу манюні платтячка і шапочки, тому я особисто нічого з одягу не купуватиму, бо чекаємо маму в гості якраз на час пологів:) Всілякі термометри та ванночку теж купимо до, а от підгузки, гігієнічні чи медикаментозні штуки для малявки вже після, ато від того всього голова йде обертом зараз.

4 коментарі:

  1. Особисто я речі для малюка купувала в останні тижні вагітності. І не тому що я така забобонна, а просто постійно відкладала на потім. Думала - часу в мене багато, ще встигну. Аж раптом на черговому огляді в жіночій консультації лікарка каже - ну все, будь здорова, легких тобі пологів. Я кажу - як? мені вже до вас не треба буде? А вона - та куди? В тебе 36-ий тиждень вагітності, вже через тиждень-другий пора в роддом. І я, на мові сленгу, - злегка офігіла. Шось не задумувалась над тим, що це вже дійсно от-от. І в той же день потягнула чоловіка по магазинам. Накупили одягу на перший час і той шо потрібен буде в пологовому, підгузники, засоби гігієни і т.д. Каляску ми собі забронювали ще раніше, місяці на 6-тому, а забрав чоловік його, вже як я народила і ще була в пологовому. Але підгузники (невелику пачку хоча б) треба купити до пологів, бо у що ж будуть вдягати маля, як воно народиться? Я думаю нікому не захочеться в половогому паритись з пеленками старими дідівськими методами і постійно перепеленати дитя. Тому треба брати 4-5 підгузників з розрахунку на 1 день перебування в пологовому.
    Стосовно потрібних і непотрібних речей. Пеленальний столик легко замінити пеленальною дошкою. ЇЇ можна ставити на бильця дитячого ліжечка в той час, як його переодягати. Коштує дешево (до 100 грн в Україні), займає мінімум місця і дуже функціональна як на мене. Дитячі ваги потрібні, але лише перші місяці, поки потрібно стежити, щоб дитина наїдалась (бо бувають дуже ліниві дітки, особливо хлопчики, які лінуються висмоктувати все молоко). Тоді треба важити і якщо мало набирає, то частіше пропонувати груди. Але ми ваги не купували, а брали на прокат. Якраз на перші три місяці - потім вони просто будуть не потрібні, тому що дитина підростає, призвичаюється до режиму і вистачить важити її щомісяця у лікаря. Тому, Христя, можеш пошукати якісь фірми, які у вас здають дитячі товари у прокат.
    Ще, до речі, скажу про список у пологовий будинок. Не знаю, яка ситуація за кордоном. А у нас дають конкретний перелік речей. В результаті довелось їхати в пологовий з такими об'ємними пакунками, ніби я там збиралась прожити місяць, а не три дні. Тому, треба ретельно обдумати той список і брати тільки те, що справді буде необхідне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Христя: Дякую за поради з власного досвіду. Підгузки це так, точно, треба мати наперед. Список в пологовий тут теж є, може він не такий обємний як в Україні, бо багато чого тут дають мамі та немовляті, але все-таки я дивилася що жінки на форумах пишуть, що багато чого треба докуповувати. Тому так, за це скоро треба буде взятися:) З приводу ваг то треба пошукати чи тут є така штука як прокат.

      Видалити
  2. " Моя мама протестує, аби ми купувати щось до появи малюка, каже купити після, як то велять українські забобони"

    забий.

    ВідповістиВидалити