понеділок, 19 січня 2015 р.

Що нового?

Двоє з нас вже перетнули межу третього і останнього триместру вагітності, третя вже доганяє. Що у нас нового на цьому етапі, коли до появи малюка залишається все менше і менше часу...

Ярина: Якби я писала цей пост ще два тижні тому - то прийшлось би забрати свої слова про "ідеальну вагітну дружину, в якої немає перепадів настрою і яка нікого не дістає". Я стала якоюсь надто дратівливою, діставучою і всім незадоволеною. На щастя, це тривало лише кілька днів!! Напевно, мої емоції зрозуміли, що цим я шкоджу тільки собі і я якось знову почала сприймати все простіше...плюс самонавіювання, що ромашковий чай допоміг заспокоїтись. А от зовнішні зміни чаєм не приховаєш :) Те, що бейбік всередині росте - вже досить помітно. Вже минає той період "не то вагітна, не то просто груба" :) Може, якби їздила автобусами - вже б навіть звільняли мені місце. Я і раніше переважно носила такий вільніший не надто приталений одяг - тому зараз купувати речі для вагітних ще немає потреби. Але бачу, що вже десь скоро-скоро мої штани-джинси будуть чекати до весни на дальніх полицях. І я вже готую чоловіка, шо невдовзі він буде допомагати мені взуватись і зашнуровуватись, бо нахилятись стає все важче :) Ще недавно я постійно хотіла спати (аж сама нервувалась через то), тепер навпаки стала активнішою, але натомість швидше втомлююсь. У цей період справді і емоції, і фізичний стан дуже часто змінюються. Тепер цікаво що мене чекає далі ;)


Наталя: Я вже на 22 тижні, половину шляху вже пройдено, а попереду найцікавіше. В неті вичитала, що в цей період малятко 20 см завдовжки, воно й не дивно, адже пузо вже величеньке. Важко не помітити, що я вагітна. Хоч нещодавно двоє знайомих (постійні відвідувачі у закладі, де я працюю) довго вдивлялися в моє пузо, і не могли зрозуміти, як це я так поправилася, лише на животі:). На п'ятому місяці почуваю себе прекрасно. Інколи ще токсикоз нагадує про себе, але то не настільки лячно, як було на початках. Груди вже схаменулися, то й добре, бо що потім з ними робити:) Новий синдром - почуваю себе як “Оленка-зміючка”, лущиться шкіра і відпадає з мого обличчя маленькими кусочками, ще не знайшла хорошого методу для боротьби з цим. Вже трохи важко нахилятися, сідати чи вставати. Ніколи над цими рухами не задумувалася, а відтепер доводиться, бо малий б'є мене у відповідь, якщо йому щось не подобається. З 18 тижня, я почала відчувати його рухи. Відтепер щовечора та щоранку у нашій родині відбуваються ритуали спілкування. Ми з чоловіком прикладаємо руки до пуза, а синочок відповідає нам зсередини. Сподіваюся на таку ідилію і після народження малявки, читаю книги про методи виховання та вірю, що за 4 місця ці знання допоможуть нам усім:)

Христя: Я вже на 7му місяці вагітності, аж важко повірити. Все виглядає не так страшно як колись уявлялось, все взагалі дуже просто, гарно і без кардинальних змін. Пузо більшає, але все одно не виглядає на 7мимісячне. Малявка починає потискувати нутрощі, особливо це відчутно вночі, коли перевертаюся з боку на бік, якесь таке загальне відчуття тісноти. Оскільки маля більше, то і рухи стали сильніші, тепер чітко чую як донечка стукнула в сечовий міхур зненацька чи замолотила нозями так, шо зарухався живіт. Якраз тепер маю почати ці рухи рахувати, казав лікар. Кілька разів протягом останніх тижнів мене схоплював корч, на кілька секунд твердів м'яз нижньої литки. То напевно кумедно виглядяє, як я серед ночі зриваюся з ліжка і стою кілька секунд, але мені допомагає такий метод відразу. Помітила також, що тепер не можу довго перебувати в приміщенні, де надто жарко, мені нестерпно коли душно, мушу тоді вийти негайно на свіже повітря. Психологічних змін не помітила поки що, не стала емоційнішою, "ефекту гніздування" теж ще немає. Всю енергію майбутнього материнства спрямовую на чоловіка, іноді занадто ним опікуюсь, ніби дитиною, здається, зав'язувала б навіть йому шнурівки і складала б портфелик на роботу, гг, але вчасно ловлю себе на думці, що це неправильно і заспокоююсь:). Загалом, з нетерпінням чекаю чергового узі за два тижні, щоб знову побачити малявку, знати скільки вона важить і бути впевненою, що все гаразд на цьому етапі.  

Немає коментарів:

Дописати коментар