вівторок, 13 січня 2015 р.

Доглядаємо за собою!


Як гарно виглядати під час вагітності? Чи можливо одночасно доглядати за собою та дитиною? Що потрібно для здоров'я та гарного самопочуття? Про наш досвід далі...

Наталя: Пузо вже вилазить з більшості моїх звичних футболок та светрів, тому доводиться оновлювати гардероб. Окрім того, прийшов час більше уваги приділити догляду за шкірою. За останні декілька років моє тіло пережило багато стресових моментів, адже вага збільшувалася чи зменшувалася в діапазоні 10кг. Свято вірю, що шкіра за цей час вже «змирилася» і стала еластичнішою. Але такого пузяки в мене ще не було,тому варто перестрахуватися:). В перші місяці вагітності, вивчала ринок мастик для вагітних. Вирішила що найдорожче – то найкраще. Ще й продавчиня сказала: “Сто відсоткова органіка”. Отож свій вибір зупинила на німецькій олійці «weleda». Та згодом мій лікар пояснила, що немає
жодного значення, хоч оливковою олією мастити, головне зволожувати шкіру та пришвидшувати кровообіг. Наразі довикористовую олійку від «HIPP», а далі пробуватиму какао-масло, яке теж порадила лікар. Найважче заставити себе щодня виділяти час на ці незвичні для мене процедури. Але думка про жахливі рубці засіла в мої голові і стимулює до вечірніх процедур. А ще інколи підсилюю дію думок фотографіями з інтернету. Нещодавно було відчуття, що живіт росте з нереальною швидкістю… шкіра натягується ще зі спини, а пупець «розривало». Та виявилося, що то відголоски різдвяних свят, після яких довелося декілька днів гризти яблука і згодом ці жахливі відчуття зникли. На майбутнє було б корисно купити бандаж для пуза та до кінця не впевнена в його доцільності. Цікаво, що ж буде далі:)

Христя: Мій догляд за собою як за вагітною почався з відмови від кави. Як тільки зробила тест, відразу перестала її пити, але після 3х місяців чаювання, починала іноді боліти голова через низький тиск, тому я знову взялася за цей напій. Зараз п'ю по два ковтки еспресо з молоком зранку, іноді через день. Ну і харчуватися почала відповідно, більше фруктів та овочів свіжих, варене м'ясо замість смаженого, менше солодощів. Звісно, не піднімаю важкого і не вимиваю ванну і туалет термоядерними хімікатами, не дружу з курцями, хехе:). Ще на ранніх термінах вагітності я купила собі олійку від розтяжок. Цього найбільше боюся, бо в мене сухий тип шкіри. Мазати нею пузо почала десь з 12го тижня вагітності час від часу, зараз коли живіт росте мазаю через день, скоро треба буде мазати щодня. Коліжанка подарувала мені ще одну банку олійки від розтяжок та органічний крем для обличчя (сенкс, Оля). Маю й інші гігієнічні засоби спеціально для вагітних, тобто майже без запаху і якісь більш натуральні, ними й користуюся. Під час вагітності почала ходити в басейн, чоловік наполіг що це корисно і треба, тому два-три рази на тиждень ми ходимо плавати і це справді допомагає розслабитися, як рукою знімає незначні болі в попереку, які іноді з'являються. Хотіла записатися на йогу для вагітних, але в місцевому клубі для іноземців при інституті, де працює мій чоловік є тільки звичайні курси йоги, бути однією вагітною в групі якось не хочеться. Ще збираюсь обзавестись фітнес-болом. На ньому можна робити вправи під час вагітності, пересиджувати перейми, катуляти потім малюка, ну і скидати зайві кг вже після пологів. Намагаюсь також робити вечірні прогулянки парком, це і для сну добре і походити пішки не завадить. Загалом, аби гарно виглядати і прокидатися з гарним настроєм, мені достатньо добре виспатися, вдягнути попрасований одяг і мати тарелю фруктів вдома:). Наразі я собі подобаюсь, зайвих кг ніде не додалось, лише з'явилось випукле гарненьке пузо, тому догляд за собою не виглядає чимось надзвичайним. А далі побачимо.

Ярина: Я не з тих людей, які щотижня ходять до перукарні чи салонів краси чи тратяться на дорогущу косметику і всякі креми-лосьйони :) в мене все простіше...тому і під час вагітності чогось такого особливого в догляді за собою не змінилось. Хіба що, тепер серед основних косметичних засобів - олійка, якою треба мазатись, щоб потім на животі не було розтяжок (весною подивимось чи це допомогло). А шкіра і справді стала трохи сухішою, на обличчі особливо. Але взимку в мене завжди так було. Звісно, у нашому стані треба бути трохи обережнішими з косметикою, аби не "захімічити" шкіру і не нашкодити дитинці. Але оскільки і раніше я не накладала на себе тонну кремів і пудри - то і тепер в звичайному денному макіяжі не бачу нічого поганого. Щодо підтримки фізичної форми - то тут трохи складніше. Багато гуляти стає все складніше, їздити на велосипеді - якось теж вже трохи страшнувато, а на всякі аеробіки чи в спортзали - дуже не походиш. Тому найкращим фізичним заняттям для мене є басейн. Переконую себе, що плавання і тіло буде тримати в тонусі, і м'язи будуть міцнішими, і не болітиме спина. А ще на днях плануємо спробувати йогу. Це не спеціальна йога для вагітних, але тренери переконували, що знають як поводитись і з такими відвідувачами...подивимось:) До цього "здорового дозвілля" треба додати багато фруктів, соків і коктейлів, в яких я собі зараз не відмовляю. Цьому всьому я, звісно, завдячую і теплій країні, де зараз живу, і вільном графіку безробітної дружини;)

5 коментарів:

  1. Я теж мазалась олійкой - але звичайна оливка+ додала туди вітаміни А і Е (в краплях, продаються в аптеці). Бо прочитала, що вітамін Е покращує еластичність. Впринципі це допомогло. Бандаж потрібен, як на мене, не стільки в косметичних цілях, скільки у фізичних. На останніх тижнях, коли пузо стає дуже великим (як у мене було), то його дуже важко носити і страшенно болить спина. Таке враження, ніби він до низу тягне. Тому бандаж дуже полегшує цю тяжку ношу. А після пологів бандаж потрібно одягати, щоб втягувати живіт. Бо він звісно після пологів зменшується, але ж не стає повністю пласким. Тому якийсь час лікарі радять носити бандаж. Можна купити 2-в-1. До- і післяродовий бандаж - в аптеках продають.

    Протягом другого триместру я ходила на пілатес на м'ячах - але не для вагітних, а звичайний. Просто сказала тренеру і вона казала, які вправи робити, які ні і як виконувати. Потім вже стало важкувато, і ми з чоловіком просто щодня ходили гуляти

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Христя: Ех, а я думала без бандажу обійтися. Бо пишуть деякі матусі що коли його носити вагітній, то мязи типу відпочивають, а не тренуються. Тай купувати його на кілька останніх тижнів вагітності, думала, сенсу нема. Ну хіба би справді живіт дуже виріс, бо наразі на 7му місяці якийсь невеликий ще. А от шо його носять після пологів, то я не знала. Якщо так, значить вже є більше причин для його покупки. Треба буде піти подивитися які то бувають:)

      Видалити
  2. Я також купувала бандаж. Але з ним було не зручно. Тому незнадобився.

    ВідповістиВидалити
  3. "Та згодом мій лікар пояснила, що немає
    жодного значення, хоч оливковою олією мастити, головне зволожувати шкіру та пришвидшувати кровообіг."

    я тобі це зразу казав з самого початку. це про мене мабуть - про лікаря.

    ВідповістиВидалити
  4. Ні, Владику) В таких випадках я прислухаюся до жінок, які вже народжували, а не до мужчин, які цього робити не можуть)

    ВідповістиВидалити