субота, 26 вересня 2015 р.

Нічні монстрики



Чого найбільше бояться майбутні батьки? 
Так, недосипання, адже більшість таки з ним стикаються. 
Чи добре спиться нам і нашим малюкам читайте далі.
 


ХРИСТЯ: 

Моя Дзвінуся чудово спала з першого дня свого життя, вставала як годинник о 3й ночі перекусити, а потім о 6 чи 7 підйом. Дві годинки побавитись, збудити остаточно маму/тата і далі поспати. За українським звичаєм ми купали її о 9 вечора але тут з нас всі дивувалися, всі наші обзаведені дітьми знайомі вкладають о 7. І справді, тут темніє раніше ніж в Україні хоч година та сама, і дитина справді похникувала вже з 7 год, тому ми стали графік посувати десь з третього місяця, почали купати о 8:30, потім о 8:15 і ше потім о 8:00. І нічо спала теж добре і так само з перекусом о 3й. Від народження спала в ліжечку, хіба бувало що приклала її їсти цицю і так обоє заснули тоді вже спала з нами, а якшо я не засинала то таки перекладала. Взагалі в перші дні і тижні я настільки була готова для жертв задля мацьопи що ходила годувати малявку о 3 і 6 год у вітальню, щоб не заважати чоловікові. І якось мені так хотілось відчувати оце яка я класнюча мама, ми жили на 7 поверсі і я дивилась то на Дзвінку то на нічне місто чи світанок і мені то таак подобалось. Я дивилась як вона їсть і то було шось таке наше з нею усамітнене. А потім вже десь за місяців два чи раніше, не пригадую, подумала, а нашо і не ходила, а годувала прямо в ліжку. Лише в місяців 5 графік в доні трохи збився, почала засинати раніше о 7 іноді пів 8, прокидається в 11-12 вечора їсти і потім ще раз - біля 3-4 години ну і в 6 стандартно підйом. Вона так смішно встає відразу на пузо і висовує голову вище мяких оббивок в ліжечку і шось говорить до нас, це зазвичай не помагає і вона починає хникати чи шось викрикувати бо ж нудно. Тоді берем її до нас і ше годину ми дрімаємо, а Дзвінка розповідає напевно про свої сни і тарбає по черзі нас за носи:) отакі тепер в нас ранки. Ну але зранку вона дуже мила, така активна, комунікабельна. Я її таку ранкову страшенно обожнюю. Напевно вона як і я жайворонок буде, подивимось гг. Бідний наш тато, він так любить поспати зранку:), бо мені прокидання о 6й вже якось ок. Завжди Дзвінка спала у позі крабика чи жучка - типу ручки в сторони розведені і догори і так само ножки, то таке смішне. Тепер крім цієї пози полюбила спати на боці чи навіть на пузі. Ну і ще доця любить спати на концертах, це просто її хобі:) 
Ну присипання в нас взагалі епічні - це може бути перформанс на дві години як тато грає на гітарі мама співає і гойдає кріселко, колискові по колу які присипають батьків но не дитину і тд а потім сон 30 хвилин. Важкувато буває заснути Дзвінці вдень. Але зараз вже трохи ліпше, в вечірній сон замість годинного носіння на руках в нас тато придумав класти малу на ліжко лягати поруч і гладити по спині, вона брикається, повзає, встає на ножки, гупається але таки засинає на боці чи на пузі:) вдень може заснути у візку хоча то не часто або на руках таки, вже коли плаче то знаю шо скоро спатиме, вдома на руках гойдаючись на фітболі. 

ЯРКА:

Я любителька поспати! Ні, я - фанатка спання :) ця моя любов зросла в кілька разів під час вагітності...тому, коли уявляла що буде з народженням малого, боялась, шо буду вічно невиспана! Але "не такий страшний вовк...". На моє велике-превелике щастя зі спанням в синочка все добре...весь в маму, гг) загалом за усі ці 5 місяців не було ні разу, що я пів ночі не спала, бо дитина плаче чи щось схоже, як то пророкують молодим мамам! Зараз малий прокидається +/- двічі вночі. Я беру його до нас на ліжко...він кілька хвилин їсть і знову засинає. Якщо я не засинаю разом з ним - то перекладаю його назад в люлю. Все просто і легко) Раніше, якщо не було ніяких справ вранці, могли спати і до 10-ої години. Тепер якийсь в нього чутливий сон зрання і, коли Мартін збирається на роботу о 6:30, то часто Алекс прокидається, напевно, щоб попрощатись :) доки він собі угукає і агекає, я ще можу трохи покемарити. Потім треба трохи з ним поговорити і побавитись, і через деякий час він знову хоче спати. Так і впродовж дня - трохи бавиться, трохи їсть, трохи спить. Хоча спить вдень справді зовсім трохи. Найдовше - у візочку під час прогулянки або на пляжі. Зазвичай ми усі лягаємо спати досить пізно...тож малявка засинає так надовше десь о 9-ій, а потім 11-12 вже таким нічним сном :) інколи, коли хоче спати, то просто засинає, де б не був: на руках, у візочку, в машині, на ліжку чи кріслі-гойдалці...але інколи мусить трохи повередувати перед тим. І ще в Алекса є такий смішний індикатор сонності - червоніють очі довкола...тоді вистачає колискової або поколисування і дитина спить :)

НАТАЛЯ: 

В перший тиждень, я дякувала вищим силам, що мій Михайло сонько, бо була впевнена, що наш пупс успадкував в татуся цю звичку. Та от тільки я почала усім хвалитися, яка в мене золота дитина - лише їсть і спить... У режимі малюка щось перепрограмувалося, перезапустилося, чи можливо він вирішив що руки мої надто дряхлі і потрібно їх підкачати))) тому з 2-го тижня доводилося тарабанися по хаті з Яремою на руках, після, я зрозуміла, як багато всього я можу робити однією рукою). Рятувало свіже повітря, на вулиці мій "рип'яшок" впадав в декількагодинну сплячку. І як добре, що колись давним-давно, хтось надзвичайно мудрий вигадав балкон. Це неймовірний "помічник",  адже гуляючи вулицями усіх справ не поробиш. 
Яремі вже майже 4місяці і до цього віку ми разом вибудували такий-сякий режим дня.  7:00-7:30- вставання 
7:30-9:00 - теревенимо з малюком  ( навіть не уявляю, що він намагається мені розповісти, але його монолог заряджає позитивом на весь день)
9:00-11:00 - ранковий сон ( в цей час я намагаюся доспати, все що недоспала вночі)
15:00-17:00- обідні сон
20:00- 22:00 - півечірній сон
23:00-00:00 - нічний сон
Протягом ночі малий прокидається двічі. 
Інколи , сон поглинає мене,  тоді до справи береться супер-герой тато, який без "молочних пристроїв" заколисує наше дітище.  
Засинає Ярема швидко, головне, щоб протягом 5-10хвилин було тихо і темно, і нащастя привчили його до шуму, тому не говоримо пошепки, коли він спить. Згадуючи свого брата, то "небо і земля" по ночах він заставляв батьків колисати себе більше години, а вже під час сну усі в хати вимирали, щоб не потривожити сон Богдасика ( а зарах таке паскудне і не слухняне виросло))))
Тепер чекаю того моменту, коли зможу протягом усієї ночі не відривати голови від подушки.

1 коментар: