понеділок, 23 лютого 2015 р.

9 місяців без...


Ярка перестала займатися танцями, Христя вже 8 місяців не примала гарячу ванну, а Наталя забула про всі шкідливі звички. Від чого нам довелось відмовитись на 9 місяців вагітності? Про це далі у пості...
  
Наталя: Юху.. Сьогодні така двозначна тема «9 місяців без..», ні, про «це» писати не буду, все таки батьки теж читають:))) Тому сьогодні про інше. Я керувалася правилом, що вагітність – то не хвороба, тому не відмовлятиму собі у більшості звичних справ. Звісно, що на початку вагітності облишила усі шкідливі звички, бо тепер це стосується не лише мого здоров’я, тому для чого дитятко вже з дитинства «нагороджувати» болячками дорослого життя? Ще з літа планували поїхати на лижі, але то теж не біда, бо вже три роки плануємо, та щось не вдається, а зараз хоча б поважна причина:) З жовтня перестала займатися фізичними вправами, бо мала певні проблеми з дитинкою… Та третій триместр вирішила розпочати з занять спортом. Щоранку намагаюся повторювати гімнастичні рухи за такою ж пузатою американкою, як і я, щоб до кінця вагітності «не розкиснути». Та і звичайно нічне життя, затяжні гулянки з друзями… це все довелося відкласти на пізніше, бо вже не вистачає сил на нас обох. З’явилося бажання повернутися до дитсадка, де вихователі заставляли спати в обідній час. В дитинстві зарікалася, що ніколи не захочу повертатися до цієї «в’язниці», а зараз було б не погано організувати на роботі спальне місце:) А так усе прекрасно, поки цей стан вагітності мені неймовірно подобається і жодних недоліків я не бачу.

Христя: Основне від чого я відмовилася на весь період вагітності, так це гаряча ванна. На ранніх термінах її не варто приймати, бо це може спричинити викидень, тому я відразу перейшла тільки на душ. Пізніше вже можна приймати, але не дуже гарячу. Але я в літеплу ванну не залізу, тому вирішила без неї обійтись, не приймала ванну ні на початку вагітності, ні тепер. Вже відірвуся після пологів, коли можна буде. Ше єдине чого я зовсім не спробувала за ці місяці це - алкоголь. Ну, то не велика втрата, бо ніякого там пива чи ше чогось екстра мені не хотілось, шоб я цю відмову відчула. Але, зрештою, до вагітності в нас завжди мусіла бути пляшка вина вдома і ми з чоловіком пили його по-французьки з камембером, горіхами і виноградом, і з гарних келихів. Ммм. Аж тепер собі згадала:) Теж повторимо це колись, коли мені можна буде. З того, чого не їла зовсім за час життя малявки в пузі - це той же сир з пліснявою (пишуть шо бактерії якось погано на мікрофлору впливають), ананас (якийсь його фермент може стимулювати пологи), а також суші, хоча дуже їх люблю (то вже чоловік десь вичитав що сирої риби чи навіть в'яленого лосося вагітним їсти не варто). Ще я могла б написати, що всі 8 місяців жодного разу не ходила у фаст-фуд, але... один-єдиний раз я таки згрішила з мексиканським гамбургером в Макдональдсі десь посеред ночі під час якоїсь паті в Тель-авіві, бо напав страшний голод, але - прошу зауважити, я його не доїла, хехе:). Також серед звичних речей, які я робила до вагітності, але не робила під час - це не їздила на ровері, не була на хайкінгу в горах, не бігала вечорами в парку і не підстригала волосся.

Ярка: "Вагітність" в мене завжди асоціювалась ледь не зі словом "хвороба". Та, знала, що так "прекрасно бути в очікуванні чуда", але не уявляла як можна почуватись прекрасно, якщо усі ці місяці тобі більше всього "не можна", ніж "можна". Я думала, що треба відмовитись практично від усього, що робила раніше. Але тепер, коли все це я випробовую на собі, не так воно страшно видається:) Тепер от згадую від чого я ж все таки відмовилась...і чи взагалі від чогось відмовлялась. Якщо я навіть і не робила чогось усі ці майже 8 місяців - то здебільшого через те, що я не робила цього і до вагітності. Наприклад, не курила:), але шкідливих звичок не мала і раніше; не їла м'яса, але його я не їла ще багато місяців перед тим; не приймала гарячої ванни (насправді тільки дізналась, що вагітним це не бажано), але і цього я не робила не через вагітність, а через те, що більше люблю душ. Звісно, уникаю фізичних навантажень, але і то не аж так, що не можу підняти жодної сумки чи зайвий раз кудись піти. Раніше займалася танцями і час від часу ходила в спортзал, але якось так вийшло, що якраз перед вагітністю і в тому, і в іншому зробила паузу. То можу сказати, що на 9 місяців я відмовилась від спортивних навантажень, таких, які не бажано робити вагітним. В їжі також нічого собі не забороняю. Хоча, мабуть, пізніше під час грудного годування таки доведеться переглянути свій раціон. Єдине, від чого я справді свідомо відмовилась - це ліки. Часто маю нежить, тому раніше завжди під рукою були якісь краплі до носа, які навіть не так лікували, як просто розблоковували ніс. Але тепер я користуюсь тільки морською водою, яка є натуральною і підходить для вагітних. Хоча, певно, якби було літо і можна було купатись в морі - то б і того не робила:) І ще мама запевняла, що не можна засмагати під палючим сонцем, то я вперше на пляжі лежала під парасолькою. Більше нічого на думку не спадає. Каву я інколи п'ю, кілька разів під час якихось святкувань пила вино і пиво, деколи хочеться якоїсь поганої фастфудної їжі - то теж не відмовляюсь, ще донедавна каталась на велосипеді і не змушую нікого ставитись до мене як до немічної. Тому вже майже на фінішній прямій своєї вагітності можу сказати, що досі все відбувається без особливих обмежень.

2 коментарі:

  1. а також суші, хоча дуже їх люблю

    Є суші без риби ,тобто мабуть цілком безпечні

    ВідповістиВидалити
  2. І ще мама запевняла, що не можна засмагати під палючим сонцем, то я вперше на пляжі лежала під парасолькою

    то взагалі-то абсолютно всім не можна під сонцем бути, а не тільки вагітним. хоча дівчатам фіг докажеш

    ВідповістиВидалити