вівторок, 3 лютого 2015 р.

Наші малявки!

Щось ми занадто багато пишемо про себе, час згадати про наших малявок. Як вони вже виросли, як розташовані в пузі, а також трохи про те, які аналізи та огляди ще проходимо - далі... 

 
Христя: У мене росте просто ідеальна дитина. Моя манюня дівчинка за всю вагітність не нашкодила мамі ні токсикозом, ні зайвими кілограмами чи сильними гормональними стрибками, ні зміною настрою, смаків і тд. А тепер вона ще й сама тихенько перевернулась в пузі в правильну позицію - голівкою донизу. Бо два тижні тому гінеколог казав що вона ніжками вниз, що може спричинити певні труднощі під час пологів. Я вже починала переживати і навіть кілька разів ставала в колінно-ліктьову позицію шоб перевернути малявку, але таки чекала узі, шоб знати її позицію точно, а вже тоді думала взятися за комплекс перевертальних вправ. І от сьогодні на узі мені сказали, шо голівка вже там де треба. Ну це просто неймовірно, сподіваюсь вона так вже й залишиться в правильній позиції:) Донечка важить вже 2 кілограми і 49 грамів, що теж ідеально для 7го місяця вагітності. Я теж з цього приводу дуже тішусь, бо сама набрала мало кг (всього 5 кг за всі ці місяці) і вже теж думала йой, хоч би дитина набирала нормально, адже за свою фігуру зовсім не переймаюсь. Як наберу зайві кг то потім їх так само скину, а от маля мусить набирати скільки треба, бо це важливо. Такщо це ще один привід для радості:) Щодо аналізів, то мої вже підходять до кінця. Мене ще чекає останній плановий аналіз крові і вагінальний огляд на 36 тижні, перший такий за всю вагітність. Це все-таки прекрасно, що тут вагітних не мучать і такий огляд є тільки перед пологами. Можливо, ще буде одне узі, але ніби ні, не знаю точно. Якщо вагітність перевалить за 40 тижнів, то вже потім будуть додаткові огляди та аналізи, а так якщо все планово до 40ка тижнів в нас вийде, тоді це все. Юхуу:)

Ярка: Останнього разу на УЗД ми були ще в листопаді, а наступне буде аж на початку березня. Тому як виглядає зараз наш бейбік чи скільки він важить можемо тільки уявляти. Але на звичайному огляді лікарка розповіла, що він лежить правильно - голівкою вниз, а це дуже добре. Хоча копняки я отримую не тільки зверху справа, там де його ніжки, а всюди:) Ну, наразі ці рухи приємно відчувати. Давненько я не здавала ніяких аналізів. З останніх - це аналіз крові на толерантність до глюкози. Перед тим наслухалась від інших як це жахливо і як всім погано під час цього. Але насправді не все так зле:), солодка вода з лимонним смаком мені навіть сподобалась...єдине, що важкувато було з самого ранку чекати цілу годину в коридорі лікарні. І ще на початку січня мені кололи антитіла, тому що маю резус мінус. Вакцина потрібна для того, щоб захистити дитинку, якщо у неї буде позитивний резус. І все, тепер тільки що два тижні я ходжу на звичайні огляди до лікарки - вона вимірює тиск, зважує мене і слухає рухи дитини на тому дивному апараті. Останні рази ще вимірювала сантиметровою стрічкою мій живіт, аби дізнатись чи бейбік росте "по плану". Наразі моє пузо має 28 сантиметрів і лікарка казала, що це "вері ґуд":)

Наталя: Мене завжди дивувало, чому датою народження малятка вважають дату, коли він «вилазить» з мами, бо насправді ж він протягом 9 місяців живе в пузі. Народитися він може будь-коли, а от зачинають його в певний день!!! Отож, нашому малюку вже 5 місяців і 2 тижні, від дня зачаття. На УЗД казали, що йому ще далеко до прийняття тої, заповітної пози - «догори дригом», тому зараз він буянить протягом усього дня, а інколи і вночі. Говорять, як дитинка поводить себе під час вагітності, такою вона й буде в перші місяці.  Ну крику з пуза я не чую, то сподіваюся багато плакати він не буде, а те що він завжди вовтузиться мене цілком влаштовує:). Зараз так приємно відчувати його рухи зсередини, що, правда, Михайло порівнює його з хробачком. Знав би він, як то прекрасно. Наш малий вже важить 600 грамів, а я набрала вже 6кг. Мій ліміт 12 кг, то маю ще 6 кг в запасі:) Попереду ще 4 місяці, гарне весняне вбрання і закупи для синочка:)

4 коментарі:

  1. Христя, у нас вагітних вагінальним оглядом теж не мучать) Я за всю вагітність на кріслі побувала теж наприкінці вагітності, вже коли в пологовий лягала. І це правильно, якщо все гаразд, то нема чого лишній раз рухати і маму, і маля) І УЗД вже теж робили останнє вже перед пологами, щоб точно знати чи дитина лежить в правильному положенні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я дізналася детальніше, то це виявляється не огляд, а взяття мазка на стрептокок Б. Не знаю чи в нас таке роблять чи ні. Чи то те саме шо огляд. Хз.

      Видалити
    2. в нас вже в кінці оглядають, щоб подивитись чи шийка матки почала відкриватись

      Видалити
  2. "Мене завжди дивувало, чому датою народження малятка вважають дату, коли він «вилазить» з мами, бо насправді ж він протягом 9 місяців живе в пузі. Народитися він може будь-коли, а от зачинають його в певний день!!! Отож, нашому малюку вже 5 місяців і 2 тижні"

    пара причин
    1) не завжди відома точна дата.
    2) сидіти в утробі - це мабуть, як в тюрмі - яке то життя
    3) тому можна тебе перефразувати "зачати його могли в різні дні, а народиться він в певний день"

    і найголовніша причина!!

    уяви, що тебе дослухалась світова спільнота і ввела вік з моменту зачаття. получиться, що ти на рік старша! всі дівки з розуму зійдуть.

    ВідповістиВидалити