понеділок, 1 грудня 2014 р.

Про відчуття...



Христя: Минулого тижня на узд дізналися з чоловіком, що в нас буде дівчинка. Вона різко повернула голівку і дивилась на нас з екранів монітора, то було дивно і містично. Загалом, від самого початку я була переконана, що це хлопчик. А все через українські забобони - тягне на кисле і солоне, не змінилась на лиці, не було токсикозу і тд. Але наші забобони не діють, принаймні тут. Тепер звикаю до того, що в пузі "вона". В цьому є свої плюси - принаймні до нас не чіплятимуться в пологовому з приводу обрізання:))) Також вже кілька тижнів чую рухи малятка, найбільше зранку, але і протягом дня теж. Відчуття неймовірні. 

Ярка: Вперше на огляд до лікаря я пішла аж на 15-ому тижні вагітності :) вони трошки були шоковані...але оскільки вони не говорять українською, а я ще не дуже добре іспанською - то моралі не вичитували) Тим більше, що мені дуже-дуже пощастило - увесь цей час без жодних токсикозів, поправляння і суттєвих змін настрою...якби не трохи живіт, який вже з'являється, - то взагалі "забувала" б, що вагітна))) Кілька тижнів тому дізнались, що це буде хлопчик...Всі тішаться, особливо чоловік, бо перед тим сміявся, що відправить мене назад в Україну, якщо буде дівчинка))) (напевно, через те, що Іспанія - це ж КОРОЛІВСТВО....тому як і колись королі хотіли тільки хлопців)).

Наталя: Зараз я на 15 тижні. Декілька днів тому закінчився токсикоз, який почався майже 2 -ва місяці тому, тиждень після того, як дізналася, що в пузі хтось живе. Тому зараз це прекрасний період, коли можу їсти ще щось окрім яблук та помаранчів))). Настав цей час, коли хочеться, щоб весь світ дізнався, що я вагітна, тому інколи доводиться випучувати живіт, бо явних ознак вагітності, окрім збільшення грудей (про що так довго мріяла), ще немає. Декілька тижнів тому дізналася, що в нашій сім'ї з'явиться ще один мущина. Дуже рада, що там хлопчик, бо щось з дівчатами стосунки в мене не складаються. Мала пару коліжанок, та й ті втекли в “закордоння”. З нетерпінням чекаю весни, щоб в гарних сукнях та сарафанах хизуватися перед усіма, своїм крутилезним становищем.



2 коментарі:

  1. "мущина" :)

    головне, Наталя, не влаштовуй стереотипних фотосесій з чоловіком
    http://www.peekphotography.ca/blog/wp-content/uploads/2009/02/blog_maternity_5_wm-600x400.jpg
    http://blog.martinphotography.ca/wp-content/uploads/2013/09/13-125-canvas1.jpg

    це надто банально

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а чому б і ні?))) Вагітність взагалі річ банальна, так що ж тепер не вагітніти?)))

      Видалити