середа, 31 грудня 2014 р.

Новорічний пост!



Наталя з чоловіком вирішили попозувати для новорічної фотосесії. В Ізраїлі і натяку немає на Новий Рік чи Різдво, там їх не святкують. А Ярка вже знає про іспанські новорічні традиції. Ну і найсокровенніше - показуємо своїх чоловіків:) Наші історії, підсумки року та привітання в останньому пості 2014го!!!

Наталя: Коли я була маленькою, років 6 мабуть, мої дорогі батьки поїхали на Новий рік в гори, а от мене залишили на бабу з дідом. 31 грудня я до останнього сиділа вдома у своєї коліжанки, доки її батьки не виперли мене за двері. І тоді почалися справжні веселощі, цілий вечір зі старенькими дивилися радянські кіна та дідо розповідав, як в юності зі своїми друзями змайстрував радіо. Я дуже люблю своїх батьків, але цього я не зможу ніколи забути. Це був найгірший Новий рік у моєму житті. Це послугувало мені хорошим прикладом, як не варто вчиняти з малявками. А цього року ми з друзями їдемо до Будапешту і все не просто так, а завдяки малявці в пузі. Не була б я вагітною, то “святкувала-працювала” б Новий Рік на роботі. Та Михайло запропонував, оскільки 2015 для нашої сім'ї є особливим, то відсвяткувати ми його повинні не так, як минулого і позаминулого року, а по­-особливому, там, де ще ніколи не бували. Тож бажаю вам усім не запрацьовуватися і більше часу приділяти своїй сім'ї та не забувайте, що діти пам'ятають усе, скільки б років їм не було.Гарного Нового року!!!!!

Христя: Минулий рік був дуже хвилюючим. Що б там не казали, це прекрасно жити у часи, коли змінюється твоя країна, а відтак змінюється ставлення світу до нас як до українців. Ніде так цього не відчутно, як закордоном. Так, нам важко, страшно, ми живемо новинами з дому, ходимо на акції і скидаємось грошима на бронежилети, переживаємо втрати, ридаємо, жахаємось, але без цього ніяк. Ми мусимо все це пережити! І в моєї країни і в моєї сім'ї від 2015 року багато очікувань. Ми з коханим станемо батьками, а вдома може нарешті почнуться перші реформи. Вперше у мене зовсім немає святкового настрою, довкола пальми, +19 та багато сонця, у містах жодної ялиночки на вулицях чи навіть гірляндочки. Але глобально я усвідомлюю, що 2015й буде для мене дуже важливим роком. Бажаю всім нам позитиву і радості, терпіння, здійснення усього задуманого, бо це так важливо. Вагітнійте, хто вагається і нехай вас не лякає долар по 20:)

Ярина: Новий Рік ніколи не був для мене якимось традиційним родинним святом. Швидше просто нагода повеселитись з друзями. Глобальні зміни в моєму житті почались ще 2 роки тому...але 2014-ий побив усі рекорди :) Для мене цей рік був точно найнасиченішим на доленосні події. Але й 2015-ий точно буде незабутнім. Зустріну його я теж не так як завжди. Вперше у новій сім'ї, вперше серед пальм і вперше з думкою, що наступного року наша сім'я стане більшою! Можливо, тоді це свято буде більш "родинним" для нас. А сьогодні після новорічної вечері перед 12-ою підемо на центральну площу і в останні секунди бамкання годинника будемо їсти 12 виноградин (такі іспанські традиції). Без олів'є і, в моєму випадку, без шампанського (хіба що трішечки). Ну і, звісно, наше незмінне гасло - "новий рік - нове життя". З перших днів січня ми з чоловіком вже запланували купу справ і нових занять, бо ж коли все починати як не з нового року :) Бажаю вам тільки приємних моментів у новому році. Пам'ятайте, що зміни - це завжди до кращого! З Новим Роком!

Немає коментарів:

Дописати коментар